tirsdag den 17. august 2010

Tirsdag er den nye mandag...




det vil sige at det har været en lang og lidt halvfesen dag... Den startede med at, lige da jeg var hoppet på bussen, kom jeg i tanke om mit (ellers så fint pakket aftenen før) glemte idrætstøj... Dernæst gik bussen i smadder og alle måtte ud og vente på en ny i regnvejr.
Så derfor kom man jo for sent.
Det regnede... og regnede... igen... plus det er ved at blive koldt igen..
Kæresten er ikke ligefrem til at komme i kontakt med.
Mig og pigerne missede bussen til idrætscentret fordi vi troede vi kunne få vores pause, og lige efter skole sku jeg selvfølgelig på arbejde... suk.
Hvilket jeg også kom for sent til, fordi jeg blevet overrasket af en mega vandpyt (større sø) der spærrede vejen så jeg måtte gå en stor omvej...
MEN! Så er det dejligt at man kommer hjem til den dejligste og sødeste missekat i hele verden, og oven i købet kom jeg lige i tanke om at jeg jo skal til Sydspanien med klassen og en måned. Og, og , og frisøren til den 1.! WEEEE! Så er der da noget dejligt at se frem til<3

Nu vil jeg lade mig sluge af min stoooore dyne, sov godt! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar