søndag den 15. august 2010

Dagen i går 2 -maden







For at være lidt på tværs, tog Michelle og jeg lige desserten først..hihi! Den bestod af ice blends og cheesecake fra Baresso <3
Bagefter tog vi han på min nye yndlings café/restaurant DalleValle. Michelle fik søtunge med noget laksefras inden i (ja rette ser lidt, øh pervers ud??) men den smagte vist meget godt. Selv fik jeg mig en røget laksesandwich med kartoffelbåde som smagte vildt godt! (Jaa ved godt jeg har sagt jeg vil være vegetar, men altså vil aldrig stoppe med f.x. sushi så fisk æder jeg sgu stadig!) Men var super lækker, og jeg ku godt lide at de ikke lagde en ekstra brødskive ovenpå, det bliver tit for meget..Og wakame ovenpå mmmmh. Men DalleValle I lååååve you <3 Og vi fik næsten 100kr i rabet? sweet!

2 kommentarer:

  1. AiiiiiiiiiiiiiiiiiiiJ OMG !!!!!!!!!! den der PØLSE ! Aaaaaaaaaaaaaaarh hahahahahahahahahah

    SvarSlet
  2. Hahahaha ja det ser perverst ud ;)
    Men den smagte vist ret godt!

    SvarSlet