torsdag den 26. august 2010

OMG!




Nu skal I høre... Min søster og jeg sidder og ser 'Ghost Whisperer' (typisk nok) og lige pludselig vælter vasketøjskurven!! Vi fik det sygeste chok!! Og det blev bestemt ikke MINDRE UHYGGELIGT af at Molli begynder at gø og knurre helt vildt over mod den et lille stykke tid efter. Og hun ville bare ikke stoppe! Nu er det jo sådan at min søster og jeg tror lidt på alt det dér med ånder osv... Så det var mega uhyggeligt! Self er der sikkert en ganske harmløs forklaring på det hele men man tænker jo altid: "Hva nu hvis?".
Det var da også lidt sjovt at Molli stoppede med at gø efter min søster havde bedt "vedkommende" om at gå... AARH godt jeg skal hjem i min egen seng og sove!
Buuh I må sove godt, jeg vil i hvert fald prøve <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar