søndag den 29. august 2010

Frivillig?



Jeg sad og kiggede lidt på Rødovre Dyreinternats hjemmeside, for min papfar har nemlig lige lovet mig en killing når jeg kommer hjem fra Spanien! :D wee! Og den må gerne være fra Rødovre dyreinternat, så alt det der med vaccination og sterilisation er klaret. Det glæder jeg mig til, og så får Muffin en lille ven. Men altså, da jeg så sad der og kiggede rundt faldt jeg over en lille artikel der omhandlede at være frivillig derude.
Og det overvejer jeg faktisk rigtig heftigt, da jeg jo elsker dyr og elsker at bruge tid med dem. Her kan jeg så få lov til at være med til at passe alle de dyr de har, og samtidig lege og træne med dem. Det har jeg tænkt mig at gøre, for jeg bliver rigtig glad af dyr, og ærligt talt, har der ikke været så meget at være glad for i øjeblikket, så tror jeg ville have godt at det. Men skriver mere om det når jeg har forhørt mig nærmere!
(ÅÅÅH jeg får penge på tirsdaaag!! Kan ved Gud sgu da ikke vente...)

Hav en gooo dag derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar