mandag den 2. august 2010

Man blir sgu lidt frustreret...



Altså.... Jeg skulle jo have været på frisørskolen i dag for at få lavet lyse striber i mit mørke, mørke hår. MEN, selvom jeg havde angivet på min online tidsbestilling at jeg havde mørkebrunt langt hår og skulle ha lavet lyse striber, så valgte de at vente med at fortælle mig at det ik ku lade sig til jeg kom helt derind.. TAK!!! Helt ærligt??
Jeg ville ellers ha sluppet med kun 350 kr for det, men nu må jeg gå ned til min egen frisør og gi 1400 kr for det. Men så ved jeg da i det mindste at det bliver godt, for ham der sku ha lavet mit hår på frisørskolen lignede en der ik ku være mere ligeglad med hvad han lavede.. Men men, nu må jeg altså rende rundt med sexy udvoksning i to farver en HEL måned..... bah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar