lørdag den 1. oktober 2011

GIVE AWAY




















HEJ allesammen! Jeg har lige fået dobbelt op på nogle sjove (og lidt skøre) ting, og så tænkte jeg at jeg ville prøve at lave et give away!
Så hvis du har lyst til at vinde det her Baconsalt og Baconlæbepomade, som evt kan være en griner til en gave i pakkeleg til jul, skal du gøre følgende:

1. Følg min blog på bloglovin' endten uden i siden eller her.
2. Like post'en på bloglovin'
3. Skriv en kommentar med din e-mail

Så vælger jeg er heldigt asen på torsdag d. 6. oktober :o)

9 kommentarer:

  1. Jeg kunne sagtens finde en, der synes baconsalt lige var sagen, så jeg er game :)
    knudsen.monica@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig jo i forvejen, så det er intet problem! Jeg synes godt om dette indlæg så snart kommentaren her er skrevet!
    For jeg kunne svært godt tænke mig at vinde dine sjove ting i den her give away. Jeg ved helt sikkert, hvem der skal have det :D

    maria-cole@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Minder mig om fodboldtræning for nogle uger siden, hvor én fejlagtigt troede vi havde fået læbepomader med medistersmag i stedet for det korrekte 'læberpomader fra magisterforeningen' - haha. Det havde vi det meget sjovt med. Men nejnejnej findes der virkelig baconlæbepomader! Det er jo vildt!

    SvarSlet
  4. Min veninde er afhængig af bacon. Jeg har aldrig mødt et menneske, der kunne snakke så meget om bacon, som hende! Så jeg synes helt sikkert at hun fortjener en flot bacon-gave til sin fødselsdag. :-)

    sanne.johansen@hotmail.com

    Låve
    http://sansankunst.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Det er da lidt en sjov give away, så hvorfor ikke?
    Følger dig på bloglovin' og går også lige ind og liker indlægget :)

    Maria Sander - mariapsh@live.dk

    SvarSlet
  6. Haha, hvor er det genialt :-D

    ninnakirkegaard@gmail.com
    xx Ninna

    SvarSlet
  7. Hehe fedt at se at I er med! :D Det er dejligt, og velkommen til! :D
    Jeg vælger en vinder i morgen kl 20 :)

    mysser

    SvarSlet
  8. Følger, liker og skriver min mail ;-)
    satblog@live.com !

    Kats!

    SvarSlet
  9. Arrrrgh jeg kan lige nå det!!!!

    Krigerdyret@gmail.com

    SvarSlet