mandag den 31. oktober 2011

G-Star Raw Girl's Night Out



















































I fredags tog min søster og jeg til G-star Raw's Girl's Night Out. Der var masser af lækkert tøj, G-star bobler, sprøde toner fra DJ'en og velklædte og rare folk. Der var shellac-negle som jeg desværre ikke nåede af få lagt. Det har jeg eller hørt så meget godt om men det er jo lidt dyrt at få lagt normalt. Men vi fik lagt make-up af de søde make-upartister, nemlig pigerne fra Face of a Fashion Clock Og så fik man da også lige en lille goodiebag, det er da klart!

6 kommentarer:

  1. Rigtig fine billeder - man mærker stemningen ;-)
    Mht Shellac - så holder det helt fantastisk, og det er altså alle
    pengene værd ;-) Ingen krakeleringer og afskallet farve, i 3 uger !

    /Linda

    SvarSlet
  2. Tusind tak :)
    Wow 3 uger! Ej altså jeg må prøve det. Selvom jeg ik må have neglelak på i køkkenet.. Så må jeg sgu tage handsker på! :D

    SvarSlet
  3. Wauw!
    Det ser virkelig for fedt ud. Er helt misundelig!
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet