søndag den 25. september 2011

Bloggertræf


























I går var jeg til et rigtig hyggeligt bloggertræf hjemme hos Elisabeth fra Muabi. Selvom man ikke kendte nogen gik snakken og der var rigtig god stemning, så jeg er super glad for at jeg tog med! Og så håber jeg at det bliver til flere af slagsen, for det er altså en sjov måde at møde nye mennesker på. Anyways, her er lidt billeder, bl.a. af hendes alt for søde hund Bamse, fine hjemmelavede Muselmalede kopper og så et af en ENORM goodiebag! Den var åndssvagt stor. På den gode måde! Der var alt fra kosttilskud til modeblade, læbepomader til baconsalt. Jeg skal nok vise nogle af mine favoritting i et andet indlæg. Men alt i alt en rigtig god oplevelse! Så det kan anbefales at prøve.

12 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt. Dejlige at høre, at du havde en fed oplevelse med bloggertræf :) Og hva' dælen... er det cheddar bacon popkorn eller ??!?!

    SvarSlet
  2. Hehe mange tak :)
    JA det kan du tro det er! Og jeg glæder mig til at smage dem 8)

    SvarSlet
  3. Det ser hyggeligt ud!
    Og nu har jeg en enorm lyst til cupcakes >_<

    SvarSlet
  4. Det var det også!
    Haha så er det bare om at komme igang ;)

    SvarSlet
  5. Hey søde Jeg er glad for du hyggede dig. det var hvertfald hyggeligt at møde dig - og er helt overrasket over at du har fået taget et godt billede af min hund!! - hun lukker altid øjnene når det er mig :P

    mvh www.muabi.dk / Elisabeth
    Btw din kommenter som tillader ikke at jeg skriver navn og http :( så må bruge min google.

    SvarSlet
  6. Heisa :) Jamen det gjorde jeg da. Haha tror bare det var rent held, mine dyr plejer også lige at lukke øjnene når de ser mit kamera haha.

    Gør den ikke? :o Ved du om man evt kan tillade det i sine indstillinger?

    Anna//

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne sig tak for dejligt selvskab til blogtræffet, det var dejligt at møde dig, håber vi ses en anden gang.

    SvarSlet
  8. Selv tak! :) Det også skønt at møde dig!
    Ja, lad os håbe det :)

    SvarSlet
  9. Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud, gid det var mig. Dén generthed, den generthed... :)

    SvarSlet
  10. Det er bare om at springe ud i det! :D

    SvarSlet
  11. Hvor ser det bare hyggeligt ud :) Det skal helt sikkert også stables på benene i Århus.

    SvarSlet
  12. God idé! Det er en super hyggelig ting :)

    SvarSlet