tirsdag den 6. juli 2010

Små ting jeg forstår og ikke forstår...


JEG FORSTÅR DET VIRK'LIG IKKE!!!??! Jeg synes ABSOLUT ikke denne fyr er lækker, han er da sikkert en sød fyr osv osv osv men pæn? Nej...Og jeg plejer endda bedst at kunne li de mørkhårede..



But this I get!! Ja, jeg faldt i med røv og begge ben.! Jeg så Twilight 1 for første gang her forleden, og ja jeg glemte at spise imens og glemte at høre replikker! Min mor og jeg så den, og vi sad begge med gaflen i hånden og åben mund. Og synes egentlig ikke ham her Robert er så fantastisk lækker endda, men han en fandme en lækker vampyr.. Og til alle jer piger jeg har sagt til at de sku slappe af, osv, jeg tager det i mig igen. Edward er f*cking lækker!!! (Savle, savle) ;P

2 kommentarer:

  1. Men kære binka.. Det er jo bare High School musical med en gay der blinker i sollys?

    SvarSlet
  2. Det er da også lidt frækt at glimte i solen ;)

    SvarSlet