torsdag den 22. juli 2010

Citroen reklamefilm






PUHA! Siger jeg bare... Har jo været til optagelser på den nye Citroen C4 reklame de sidste to dage, og det var lidt hårdt. Først og fremmest skulle vi være der rigtig tidligt, og så var det jo bare 10-12 timer derud af. Det meste af tiden som statist er ventetid, og det er dét der er hårdt! Men min veninde og jeg hyggede os da, og der blev sørget godt for os alle med god mad, masser af kaffe, slik og frisk frugt!
Men jeg synes det var hyggeligt, der er så mange cool mennesker i den branche! (Ja har lavet en del statist før..) Reklamen blir nice tror jeg! For den her nye skønne bil sku være så dejlig at cykle bag ved, fordi den er miljøvenlig! Så os statister cykler bag bilen, og det blir lavet så det ligner at vi er flere 1000! Bilen spreder vild lykke og en pige smider tøjet af begejstring, haha! Glæder mig vildt til at se den, og de sagde at det var årets største produktion i Danmark, vildt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar