fredag den 23. juli 2010

It felt so good..





...at fylde vognen i Magasins mad&vin! Bare at kunne købe alt det jeg længe har haft lyst til at smage hihi. Og elsker spøjse drikkevare, så gik lidt amok i dag og købte en hel del. Plus rismælk, som jeg lige må smage, fordi jeg mener at det er forkert at mennesker drikker komælk. Så vil gerne have et alternativ til det, men BRYDER mig ikke om soyamælk puuh.. Nå, men i én af de der bøtter er der tørrede jordbær, og de smager HIMMELSK!! Bedre end vingummi.. meget! Og jeg kan også anbefale veganske chips.. mums! Købte self meget mere, men almindelige madvare er jo ik så spændende.
Fik også købt den parfume som jeg har sukket efter men ik haft råd til at købe. Den røde af de limited editions fra DKNY. Mmmh <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar