mandag den 7. juni 2010

SATC 2 !









I dag var jeg inde i byen og spise brunch og derefter i biffen og se Sex and the City 2 med tøserne. Det var dejligt at tænke på noget andet. Men vi fik den lækre brunch på Café Norden, og tog ud på fisketorvet for at se filmen bagefter. Fik ogsp shoppet lidt, men det får I at se i morgen.
Filmen var rigtig god synes jeg! Det er altid sjovt og underholdende at følge de fyre tøser på deres eventyre! Manga anmeldere har sagt at filmen er for eksklusiv og utroværdig. Men men.... Den luxus piger får i filmen er jo noget de får forærende. Så synes bestemt ikke de anmeldere har ret. Dog synes jeg at den manglede at gå lidt i dybden, eller hvad man kan sige, mht. de fire madammer. Men dermed ligger den jo også godt op til 3'eren, så det glæder jeg mig jo helt ustyrligt til! Elsker atmosfæren, moden og humoren i SATC, og for alle jer der også elsker Carrie, Charlotte, Samantha og Miranda er det en selvfølge at se denne film. Elsker, elsker moden i filmen <3
★ ★ ★ ★ ☆ ☆
Fire stjerne fra mig. Savnede lidt deres personligheder, men det var også det.
Pus pus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar