søndag den 6. juni 2010

Jeg fik dagen til at gå.!






Når det sker nogle voldsomme ting i ens liv, er det vigtigt ikke at gå i stå. Det har jeg prøvet før, og der vil jeg ikke hen igen. Så i dag fik jeg dagen til at gå med lidt af hvert, for ikke at sidde indenfor og tænke hele tiden.
Jeg gik over og fik lidt sol, (hvilket var skønt og så fik man endelig til farve i ægget) og bagefter brugte jeg resten af dagen med min mor og søster. Vi tog på min yndlings Vietnamesiske restaurant og fik lækker mad. Mmmh! God mad hjælper lidt på det meste. I morgen skal jeg spise brunch med tøserne, og ind og se Sex and the City 2. Det skal nok lette mit sind lidt, og evt. bagefter eller i overmorgen vil jeg besøge den person det hele handler om.
Men I må have en god aften !
Pus pus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar