lørdag den 21. april 2012

Yesterday

























































Spenderede aftenen hjemme hos min ven i går. Lavede vildt lækker kylling- eller han gjorde- og den var saftig og spicy mmh det var godt! Dertil fik vi chili-svampe-flødesauce og jeg lavede en ret lækker kartoffelmos med muskatnød og trøffelolie. Det var godt! Og så fik jeg lige trimmet mit sidecut, det var rart, begyndte jo at ligne et fluffy pindsvin i den ene side. Og nu skal jeg til at gøre mig klar, for jeg skal noget rigtig spændende senere i dag, fortæller senere //

 
Spent the evening at my friends house yesterday. Made delicious juicy chicken and mashed potatoes with truffle oil. Had a free trimming too- awsome! Now I'm gonna get ready for a very exciting thing today, telling more later //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar