mandag den 30. april 2012

29042012


































I går drog jeg hele den lange vej til Sorø for at fejre min halvlillebrors konfirmation, ham, og resten af den familie, havde jeg ikke set i ret mange år, så det var vildt hyggeligt at møde dem alle igen. Fik taget lidt billeder på turen + dagens outfit, og så lige et af den helt vildt fantastiske dessert vi fik. Islagkage med top og bund af nødde-chokolademakron med friske jordbær. Puuha spiste mig vist til et par timer i fitness.. Men jeg havde en rigtig god søndag, hvad med jer? //  


Yesterday i went to my halfbrother's confirmation. I havn't seen that part of the family for many years, so it was really nice to see them! Shot a few pics on the trip and some of my outfit. Plus the extremely awsome vanilla ice creame cake with nut- chokolate macaroon as top and bottom. Ate a LOT so the next few days I'm to find at the gym! Anyway my sunday was great, what about your's? //

4 kommentarer:

  1. Fine billeder og hvor ser den kage lækker ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Uha den var blandt de bedste jeg har smagt! :)

      Slet
  2. Sweetie, you win mi Liebster prize! Your blog is perfect and awesome. Have a look at my blog and choose five blogs to give the prize. If you have any questions, don´t hesitate to ask me! :) Congratulations!

    SvarSlet
    Svar
    1. Awesome! Thanks a lot! i'll take a look at you blog right away :)

      //

      Slet