søndag den 28. august 2011

¿Qua pasa?









I går var jeg på en mexicansk restaurant i Vanløse som hedder Que pasa. Meget lille, men ganske hyggelig! Jeg fik en chimichanka (billede nr 3) som var en tortilla med kylling og grønsager som så var friturestegt. Ja det lyder sgu klamt med det smagte godt! Til den var der guacamole, creme fraiche, salat, bønnepuré og ris med tomatsauce. Det var lidt voldsomt, med sådan en amerikanerportion og jeg spiste kun halvdelen, men det smagte nu meget godt. Især når jeg også lige havde tømmermænd. Til dessert var der æblekage med is. Den spiste jeg også kun halvdelen af. Min søster fik nogle vildt gode spare ribs med hjemmelavede fritter, og de to andre fik en bøf med bagt kartoffel. Altså det var ikke det bedste mad i hele verden, men jeg kan godt anbefale den. Især når man har tømmermænd! Og ejeren er amerikaner, så maden er helt autentisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar