tirsdag den 26. april 2011

Danish DJ-Awards 2011
















































I søndags blev der afholdt Danish DJ-Awards i Valbyhallen, og gæt hvem der kom gratis ind. Yup, min søster og jeg! Tak til Stimerol<3
Men vi var besluttet på en gratis tur i byen, så det gik vi efter. Og jeg siger jer der var den fedeste stemning, og lækker musik fra toppen af den danske pop, og fra undergrunden. Det var rigtig fedt, og vi skal helt sikkert derind igen næsten år. Men altså, vi var lidt på kendisspotting, men det var altså overordentligt svært at få taget nogle gode billeder, så har kun lagt dem op jeg sådan lige synes var tydelige nok, og som om det ikke var træls nok, så gik mit kamera da også ud. Men anyways, så er det i hvert fald noget der kan anbefales. Og flade som vi var, fik vi da også nogle fyre til at betale for lidt drinks (synes ham den ene havde bøjle på...eh?!) Men så er tricket jo at snuppe drinks'ne, sige pænt tak for derefter at fordufte i mængden. Total snigertype.  Men uuuha, så var det jo lige at vi så mystiske Mr. "JJ" og, ej at forglemme, den danske udgave af Orlando Bloom. Han ligner ham SÅ meget, ja, han er bare lækker. De hjalp endnu mere på stemningen.
Alt i alt var det en rigtig god aften, selvom vi ikke nåede at se Medina, så det må blive en anden gang. DDJA var for lækkert <3 Jeg ved faktisk ikke om det er blevet sendt på Zulu, eller om det først kommer senere, men kan fortælle at den forholdsvis mindre kendte DJ Noir løb af med pænt mange priser, han slog selv DJ Kato go Medina, og han var faktisk rimelig god. Han gav et sweet halvtimes show i pausen, og dem der havde lavet den musik han mixede (aner ikke hvad de hedder) stop og hoppede og dansede som to fjedre på LSD, og lånte pænt deres, ja, hat og briller til min søster og mig. De var sgu nogle guttermænd!

Btw... overvejer überkraftigt at blive korthåret og få meget lyst hår...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar