mandag den 18. april 2011

Café Rayuela







I dag var jeg på den spanske bogcafé Rayuela med min mor. Jeg havde købt et tilbud på Downtown der bestod i morgenmad for to. Det skulle prøves! Min mor fik kaffe til, som var rigtig god men stærk, og jeg bestilte maté, bare for at prøve. Det er vidst en gammel latinamerikansk te-lignende drik. Den smagte IKKE godt, puha, den smagte mest af tør ukrudt, ekstremt bittert. Det var ikke lige mig, men så er det prøvet. Selvom det tog pænt lang tid før maden kom, så var det ganske i orden. Yoghurten   var virkeligt lækker, med en masse spændende i, så som honning, kokos og græskarkerner, mmh!
 Og sandwichen var da også helt i orden, meeen der kunne godt have været meget mere på tallerkenen! Især, når man tænker på den rigtige pris som er 180 kr for begge! Men caféen er VIRKELIG hyggelig, og jeg vender gerne tilbage for at prøve deres andre retter. Og så viser de spanske film en gang om måneden, og jeg overvejer rigtig meget at tage derhen. Rayuela kan altså godt anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar