lørdag den 16. juni 2012

Give me sugar





































I går fik jeg den her gave ind ad døre. Et såkaldt Sukkerkort, altså et VIP-kort til Sukkerbageren. Aner ikke hvorfor jeg har fået det, eller hvordan denne specielle udvælgelse er gået til, men jeg er åbenbart one of the chosen ones- Jeg klager ikke! Fri indgang for mig +1 og fri bar die ganzen nacht. Og så lige en invitation til sushi og fest, ikke dårligt. Det er jo tydeligvis meningen at man skal føle sig meget speciel, og bevares, det gør man da, men som min eks sagde: "agressiv markedsføring alligevel" og der må jeg være enig. Men nok om det, jeg er sgu glad for, at jeg kan tage ud og vifte med ørerne selvom jeg ingen penge har! Har aldrig været på Sukkerbageren før, men det kommer jeg da i hvert fald nu! Er der nogen der har været der, eller måske også har fået sådan et kort? //

2 kommentarer:

  1. Det er da ikke så dårligt at få sådan et ind af døren :)

    Mvh. Michelle-Marie
    http://www.asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet