søndag den 25. marts 2012

Zinksalve




































...er jo til babynumser.. MEN! Ligesom babyolie gør underværker på vores allesammens kroppe, så gør zinksalve det altså også! Jeg så forleden et program der handlede om gammeldags apoteker, hvor de så på et tidspunkt lavede en omgang gammeldags zinksalve til en pige med bumser. Og det virkede! Så tænkte jeg, at det skal jeg sgu da prøve. Og jeg må sige, at indtil videre har det faktisk hjulpet, min hud er mindre irriteret, og er allerede meget pænere i farven. Vil se om jeg kan lave et før og efter billede, men anyways, så kan jeg i hvert fald anbefale zinksalve til alle med rød/irriteret hud eller bumser. Det hjælper sgu! og forresten, rigtig god første sommertidsdag! <3 //

2 kommentarer:

  1. Tror du det virker til normal rødmen - altså hvis man for no reason rødmer en del?

    SvarSlet
  2. Altså jeg tror ik det hjælper på sådan en genertheds-rødmen hvis det er det du mener :) men en rød irriteret hud hjælper det helt sikkert på :)

    SvarSlet