torsdag den 12. januar 2012

longing for something
























Godaften til jer! Her får I lige en sprøjt af inspiration fra min side. Dels for at dele med jer, men og så for at lade jer vide at jeg stadig er her. Jeg har bare haft ok travlt på det sidste, og tiden til at blogge kom altså ikke i første række. Jeg kan dog fortælle at jeg skal på chokoladekursus hos A XOCO i Kødbyen på mandag. Det glæder jeg mig til! Vi skal lære at temperere chokolade rigtigt (som er når man for den til at skinne blankt) og så skal vi lege med fyldte chokolader, mums det bliver godt!

2 kommentarer:

  1. Chokoladekursus siger du... det lyder rigtig sjovt! Det må du gerne fortælle mere om, når du har tid. & hvis der er tilhørende billeder, så vil jeg også glæde mig til at se dem :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei Michelle! jeg kom desværre ikke til chokoladekurus.. Så det må blive en anden god gang hvis jeg for mulighed for det :)

      Slet