tirsdag den 22. marts 2011

Raw gulerodssuppe

Jeg er faktisk blevet lidt glad for raw food, som I nok kan se, for jeg får det sgu egentlig ret godt af det. Dog spiser jeg ikke KUN raw food og er heller ikke hysterisk over det, hvis jeg har lyst til en stor bøf eller pizza, så spiser jeg en stor bøf eller en pizza. Efter min mening er det det vigtigste at man selv har det godt med det man spiser og ikke spiser.

Den er lavet med:

- 5 gulerødder(nej hvor skægt) i store stykker
- vand så den næsten dækker gulerødderne i blenderen 
- Lidt revet ingefær
- 1 spsk olivenolie
- 1/4 tsk salt, cayennepeber og vanillepulver.

Og så blendes hele herligheden til man ikke gider mere. Og så har den bare den flotteste orange farve.
Hvis man har lyst kan man lige komme en avocado i for at få suppen mere cremet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar