fredag den 3. december 2010

Lidt fra i dag



Som jeg fortalte tidligere var jeg statist på en filmoptagelse i dag. Det var sjovt som sædvanligt, men den lange ventetid kan godt blive ekstra laaaaang når man sidder i et koldt lokale og venter. Og venter, og venter... Men vi fik da mad og masser af frugt og varmt at drikke, så der blev sørget for os! Og jeg fik læst en del, så det jo fint.
Men altså, filmen er en afgangsfilm fra filmskolen Super16 og handler om en ung pige der bliver model igennem sin mors gamle kæreste. Man følger hendes udvikling, også seksuelt, men hvad undertonen i filmen egentlig er, det fik jeg ikke lige fat i. Men i hvert fald ender hun med at være sammen med ham hér sin mors eks som en slags oprør mod sin mor.
Den bliver vist til noget filmfestival til februar, så den skal jeg helt sikkert se!
Håber ikke at man bliver klippet ud høhø.
Men jeg fik da 2 DVD'er og 2 biografbilletter, så jeg skal sgu i biffen i morgen tror jeg! Sov godt derude! <3

P.S Er mine nye sokker ik nice? De er i hvert fald varme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar